فرماندار ازنا‌:

دغدغه ما رفع بیکاری و اشتغال جوانان است.

محمدرضا فاتحی گفت: یکی از بزرگترین مصادیق امر به معروف و نهی از منکر در شرایط کنونی فعال سازی صنایع راکد و ایجاد اشتغال پایدار برای جوانان است که برای تحقق این مهم در دولت سیزدهم از هیچ کوششی دریغ نخواهد شد.
کد خبر : 6054
تاریخ انتشار : جمعه ۹ تیر ۱۴۰۲ - ۲۱:۰۰
دغدغه ما رفع بیکاری و اشتغال جوانان است.

فرماندار ازنا گفت :رفع بیکاری و ایجاد اشتغال برای جوانان از مصادیق بزرگ امربه معروف و نهی از منکر است.

به گزارش پایگاه خبری نگین اشترانکوه: محمدرضا فاتحی فرماندار ازنا در حاشیه سفر استاندار لرستان به شهرستان ازنا با برشمردن ظرفیت های عظیم منطقه ویژه اقتصادی ازنا ، وجود موقعیت جغرافیایی بی نظیر و منابع انسانی متعهد و جوان را از جمله مزایای شهرستان ازنا برای توسعه زیرساخت های صنعتی و اقتصادی دانست.

وی با اشاره به وجود ۴۰۰۰ جوان فاقد شغل در شهرستان ازنا افزود : معتقد هستم یکی از بزرگترین مصادیق امر به معروف و نهی از منکر در شرایط کنونی فعال سازی صنایع راکد و ایجاد اشتغال پایدار برای جوانان است که برای تحقق این مهم در دولت سیزدهم از هیچ کوششی دریغ نخواهد شد.
وی با تشکر از قبول دعوت استاندار لرستان برای سفر به شهرستان ، سفر ایشان به شهرستان ازنا را فرصت مغتنمی برای ارتقاء جایگاه ازنا در توسعه زیرساخت های اقتصادی دانست و افزود : در سال گذشته با پیگیری انجام شده ۲۳۰ هکتار از اراضی ملی به منطقه ویژه اقتصادی ملحق شد و انتظار میرود با عنایت حضرتعالی شاهد الحاق ۳۲۰ هکتار دیگر به منطقه ویژه باشیم.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.