مقام‌معظم رهبری:

دلاوری و شجاعت از برجسته‌ترین خصوصیات مردم لرستان است

دست‌اندرکاران برگزاری کنگره ملی شهدای استان لرستان، خانواده‌های معظم شهدا، جانبازان و ایثارگران، نماینده ولی فقیه، استاندار، فرماندهی نیروهای مسلح، اقشار مختلف و جمعی از مسئولان اجرایی استان  با رهبر انقلاب اسلامی دیدار کردند.
کد خبر : 6773
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۳ آبان ۱۴۰۲ - ۲۱:۳۱
دلاوری و شجاعت از برجسته‌ترین خصوصیات مردم لرستان است

رهبر انقلاب تصریح فرمودند: «دلاوری و شجاعت» و «رفاقت، صداقت و وفاداری» اقوام لُر از برجسته‌ترین خصوصیات مردم لرستان و مناطق لُری است

به گزارش پایگاه خبری نگین اشترانکوه : صبح امروز دست‌اندرکاران برگزاری کنگره ملی شهدای استان لرستان، خانواده‌های معظم شهدا، جانبازان و ایثارگران، نماینده ولی فقیه، استاندار، فرماندهی نیروهای مسلح، اقشار مختلف و جمعی از مسئولان اجرایی استان  با رهبر انقلاب اسلامی دیدار کردند.
رهبر انقلاب در دیدار اعضای کنگره بزرگداشت شهدای لرستان تاکید کردند: «دلاوری و شجاعت» و «رفاقت، صداقت و وفاداری» اقوام لُر از برجسته‌ترین خصوصیات مردم لرستان و مناطق لُری است.
تاریخ مردم لر در صد سال اخیر، متشکل از بخش مظلومیت و اختناق در دوران پهلوی و بخش دیگر؛ حماسه‌سازی، درخشش و ظهور و بروز در دوره جمهوری اسلامی است و برای اینکه جوان‌ها تاریخ خودشان را بدانند، باید هر دوی این صفحات تاریخی محفوظ مانده و با هم مقایسه شوند.

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.