با استقبال پرشور علاقمندان

دو نمايش “سلام مادر” و “پروانه سفيد” به روی صحنه رفتند

دو نمايش "سلام مادر" و "پروانه سفيد" به كارگرداني معصومه فتاحي آخرين آثار توليدي گروه نمايش "آسمان" انجمن هنرهای نمايشي ازنا با استقبال پرشور علاقمندان در سالن هلال احمر ازنا به روي صحنه رفت.
کد خبر : 4591
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۳ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۸:۵۳
دو نمايش “سلام مادر” و “پروانه سفيد” به روی صحنه رفتند

 دو اثر نمايشي انجمن هنرهاي نمايشي با استقبال پرشور علاقمندان در ازنا به روی صحنه رفتند.

دو نمايش “سلام مادر” و “پروانه سفيد” به كارگرداني معصومه فتاحي آخرين آثار توليدي گروه نمايش “آسمان” #انجمن_هنرهاي_نمايشي_ازنا با استقبال پرشور علاقمندان در روز هاي ٣١ مرداد و ١ام شهريور ماه در سالن هلال احمر ازنا به روي صحنه رفت.

به گزارش پایگاه خبری نگین اشترانکوه: محسن لك مسئول انجمن هنرهاي نمايشي ازنا با بيان اين خبر افزود؛ اين دونمايش با هنرنمايي هنرجويان كودك و نوجوان كه در كارگاه بازيگري انجمن هنرهاي نمايشي ازنا آموزش ديده اند جهت پشتوانه سازي آينده تئاتر شهرستان ازنا به روي صحنه رفت و با بيان اينكه تنها مرجع رسمي و داري مجوز قانوني آموزش تئاتر در سطح شهرستان انجمن نمايش است از زحمات هنرمندان و عوامل اجرايي كه با همه كمبودها و كاستي ها نمايش به روي صحنه مي برند قدرداني كرد.

شايان ذكر است در پايان اجراها با حضور جمعي از پيشكسوتان عرصه نمايش با اهدا گواهينامه معتبر پايان دوره و لوح  از زحمات هنرمندان تقدیر شد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.