تاانتخابات

دیدار فرماندار و اعضای هیئت اجرایی و هیئت نظارت بر انتخابات با امام جمعه ازنا

امام جمعه شهرستان ازنا ضمن قدارانی از کلیه عوامل انتخاباتی گفت: این اولین سالی هست که بصورت مشترک در خدمت کلیه عوامل برگزاری انتخابات هستیم که نشان دهنده وفاق و همدلی عوامل انتخاباتی می باشد.
کد خبر : 6727
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۴ مهر ۱۴۰۲ - ۱۴:۴۹
دیدار فرماندار و اعضای هیئت اجرایی و هیئت نظارت بر انتخابات با امام جمعه ازنا

فرماندار و اعضای هیئت اجرایی و هیئت نظارت بر انتخابات شهرستان ازنا با امام جمعه دیدار کردند.

به گزارش پایگاه خبری نگین اشترانکوه:  امروز صبح مورخ ۲۳ مهر ماه محمدرضا فاتحی فرماندار ازنا و رئیس هیئت اجرایی به همراه فرازمند رئیس هیئت نظارت شهرستان ازنا ، اعضای ستاد انتخابات و سایر اعضای هیئت اجرایی و هیت نظارت بر انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری با حجت الاسلام و المسلمین سپهوند امام جمعه شهرستان دیدار و گفتگو نمودند.

دراین دیدار فاتحی فرماندار ورئیس هیئت اجرایی انتخابات ضمن ارائه گزارشی از روند اقدامات اجرایی صورت گرفته را از زمان وصول دستور انتخابات تا تعیین تشکیل هیئت اجرایی و تعیین محل شعب اخذ رای و ارایه کلیه جزییات مربوطه بر برگزاری انتخاباتی سالم با همدلی و همکاری کلیه اعضای هیت های اجرایی و نظارت و سایر دست اندر کاران تاکید کرد.

در ادامه آقای فرازمند رئیس هیت نظارت بر انتخابات شهرستان بر برگزاری انتخاباتی سالم با وفاق و همدلی و فرآهم آوردن بسترهای لازم برای حضور و مشارکت مردمی تاکید نمودند.

درانتها حاج آقا سپهوند امام جمعه شهرستان ازنا ضمن قدارانی از کلیه عوامل انتخاباتی اظهار داشت که این اولین سالی هست که بصورت مشترک در خدمت کلیه عوامل برگزاری انتخابات هستیم که نشان دهنده وفاق و همدلی عوامل انتخاباتی می باشد .ایشان اظهار داشت که ملاک و معیار در اجرای انتخابات برای همه ما قانون می باشد و با توجه به جنگ ترکیبی دشمن که قصد القای توهم ناکارآمدی است در مردم ایجاد نشود .

وی ضمن رعایت استقلال و بی طرفی را درانتخابات و حفظ و صیانت و حفاظت از آرای مردم را درانتخابات آتی را از کلیه عوامل انتخاباتی خواستار شد

روابط عمومی فرمانداری ازنا

https://eitaa.com/joinchat/3246260433C39794e1718

🌍 وب‌سایت http://azna-gov.ir

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.