فرهنگ و هنر

دیدار نماینده  مردم دورود و ازنا و رئیس اداره ارشاد ازنا با دکتر اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی

در جهت‌پیگیری مسایل فرهنگی شهر ازنا دکتر گودرزی نماینده مردم دورود و ازنا به همراه محمد لک رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بادکتر اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی ملاقات و گفتگو نمودند.
کد خبر : 4472
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۱ مرداد ۱۴۰۱ - ۲۰:۲۲
دیدار نماینده  مردم دورود و ازنا و رئیس اداره ارشاد ازنا با دکتر اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی

نماینده  مردم دورود و ازنا و رئیس اداره ارشاد ازنا با دکتر اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی دیدار کردند.

به گزارش پایگاه خبری نگین‌اشترانکوه به نقل از روابط عمومي اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ازنا ، روز گذشته دکتر گودرزی نماینده مردم دورود و ازنا به همراه محمد لک رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ازنا  با حضور در دفتر دکتر اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با ایشان ملاقات و گفتگو نمودند.
در این دیدار، دکتر گودرزی  تکمیل سالن آمفی تئاتر مجتمع فرهنگی هنری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی ازنا  را یک مطالبه  جدی جهت هنرمندان و اصحاب فرهنگ و هنر شهرستان قلمداد کرد.
در ادامه محمد لک  گزارش کاملی را در خصوص وضعیت سالن آمفی تئاتر و تجهیز مجتمع فرهنگ هنری شهرستان ازنا   ارائه و عنوان نمود تکمیل سالن آمفی تاتر و تجهیز مجتمع یک مطالبه چندین ساله هنرمندان ازنا می باشد.

در پایان این دیدار و پس از شنیدن گزارشات مربوطه وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی دستور ویژه داد که نماینده وزارتخانه جهت بر آورد تامین اعتبار تکمیل،تجهیز سالن آمفی تاتر و مجتمع فرهنگی و هنری و کمبودها و تجهیزات اداری به شهرستان ازنا اعزام شود.

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.