روی خط توسعه

رفع نقاط حادثه خیز و کاهش تصادفات جاده‌ای ازنا در دستور کار دولت

فرماندار ازنا گفت :پل زیرگذر آقا پیرعباد کمتر از یکماه دیگر به بهره برداری رسیده و رفع نقاط حادثه خیز و کاهش تصادفات جاده‌ای ازنا در دستور کار دولت سیزدهم است.
کد خبر : 7022
تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۹ آذر ۱۴۰۲ - ۱۵:۱۲
رفع نقاط حادثه خیز و کاهش تصادفات جاده‌ای ازنا در دستور کار دولت

فرماندار ازناگفت :پل زیرگذر آقا پیرعباد کمتر از یکماه دیگر به بهره برداری رسیده و رفع نقاط حادثه خیز و کاهش تصادفات جاده‌ای ازنا در دستور کار دولت سیزدهم است.

به گزارش پایگاه خبری نگین اشترانکوه: محمدرضا فاتحی فرماندار شهرستان ازنا در رابطه با سیاست های دولت در‌خصوص رفع نقاط حادثه خیز محورهای منتهی به شهرستان ازنا گفت: تا قبل از روی کار آمدن دولت سیزدهم گزارشات متعددی در رابطه با حوادث و تصادفات در جاده‌های منتهی به شهرستان ازنا از جمله در محور دورود به ازنا و محدوده پل برناباد و محور ازنا اراک در رسانه ها مطرح میشد که با توجه به این موضوع در دولت سیزدهم اعتبارات خوبی برای رفع نواقص و نقاط حادثه خیز تخصیص داده شد.

وی در ادامه افزود : محور ازنا به اراک و محور دورود به ازنا و محدوده پل برناباد جزو پرحادثه ترین محورهای مواصلاتی بود که موضوع در دستور کار شورای ترافیک شهرستان قرار گرفت و نقاط حادثه خیز آن شناسایی و اقدامات لازم از طرف دستگاه‌های مربوطه برای رفع نقاط حادثه خیز انجام پذیرفت بطوریکه در این راستا با اختصاص قریب به ۵۰ میلیارد تومان اعتبار در سال جاری از طرف اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای هم اکنون آغاز عملیات اجرایی ایمن‌سازی و اصلاح هندسی مسیر مذکور ازجمله نصب روشنایی تقاطع های پازردآلو ، کلکله ، زرنان و برناباد ، اصلاح هندسی تقاطع دولت آباد که یکی از مطالبات مردم روستاهای پاچه لک بود آغاز شده است.

فاتحی همچنین گفت: در ادامه این اقدامات ، روشنایی تقاطع های مومن آباد ،باغموری در محور ازنا به اراک نیز جزء برنامه سال جاری اداره راهداری می باشد و با پیگیری که در فرمانداری صورت گرفت پیمانکار پل زیر گذر پیرعباد نیز کار تکمیل پروژه را از سرگرفته و تا یکماه دیگر این پروژه مهم به بهره برداری میرسد.

وی با انتقاد از برخی اظهار نظرها گفت: ارتقاء ایمنی محورهای مواصلاتی به منظور جلوگیری از خسارات جانی و مالی به مردم در دستور کار دولت سیزدهم قرار داشته و ما در مدیریت شهرستان تلاش می‌کنیم از این فرصت نهایت استفاده را برده و محورهای خود را ایمن کنیم ، ولی متأسفانه در این بین عده ای بدنبال مصادره اقدامات و خدمات دولت سیزدهم بنفع خود هستند که بیشتر مصرف تبلیغاتی و انتخاباتی دارد.

فاتحی همچنین از اتمام پروژه ازنا اراک در حوزه ازنا و ایمن سازی محورهای مواصلاتی منتهی به شهرستان تا پایان نیمه اول ۱۴۰۳ خبر داد و بر آن تاکید کرد.

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.