تازه های کتاب

رونمایی از آثار بانوان شاعر ازنایی

طی مراسمی با حضور مسئولین و فعالان فرهنگی انجمن ادبی مجموعه شعرهای خانم آرام لک ، خورشید لک و زهرا بوساک در سالن کنفرانس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی ازنارونمایی شد.
کد خبر : 4925
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱ آذر ۱۴۰۱ - ۵:۳۹
رونمایی از آثار بانوان شاعر ازنایی

 

آیین رونمایی از مجموعه شعرهای خانم آرام لک ،خورشید لک و زهرا بوساک در سالن کنفرانس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی ازنا برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری نگین اشترانکوه: مورخ ۳۰ آبان توسط اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی ازنا مجموعه شعرهای خانم آرام لک ، خورشید لک و زهرا بوساک در سالن کنفرانس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی ازنارونمایی شد.

در این مراسم اسلامی نیا سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی ازناضمن تبریک هفته کتاب و هفته بسیج گفت کتاب وسیله انتقال دانش به آیندگان است و باید ضمن آگاهی دادن اخلاقیات را نیز بدنبال داشته باشد .

وی تصریح کرد رسانه های دیداری و شنیداری همچنین کتابهای الکترونیک سرانه مطالعه را پایین آورده اند که خانواده ها باید فرزندان خود را به کتاب خواندن تشویق کنند چرا که مطالعه شخصیت آنها را شکل میدهد.

اسلامی نیادر ادامه سخنان خود گفت شعر یکی از شاخه های ادبیات است . شعر مقدس و زبان حال و آیینه روزگار شاعر دانست و در ادامه تعدادی از شاعران اشعار خود را قرائت کردند.و لوح تقدیر و هدایایی به رسم یاد بود به آنها اهدا گردید.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.