نماینده دورود و ازنا تصریح کرد :

صنعت ازنا و دورود گرفتار ناکارآمدی مدیریت ها

نماینده مردم دورود و ازنا در مجلس گفت: شهرستان‌های دورود و ازنا تا یک دهه پیش قطب صنعتی لرستان بوده ولی در سال‌های اخیر به واسطه بی‌توجهی با ناکارآمدی مدیریت‌ها روبرو است.
کد خبر : 1949
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲ مهر ۱۳۹۹ - ۱۵:۲۰
صنعت ازنا و دورود گرفتار ناکارآمدی مدیریت ها
نماینده مردم دورود و ازنا در مجلس گفت: شهرستان‌های دورود و ازنا تا یک دهه پیش قطب صنعتی لرستان بوده ولی در سال‌های اخیر به واسطه بی‌توجهی با ناکارآمدی مدیریت‌ها روبرو است.

به گزارش پایگاه خبری نگین اشترانکوه؛ حسین گودرزی ظهر امروز در نطق میان دستور جلسه مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه لرستان سرزمین فرصت‌ها و استعدادها است، اظهار داشت: متاسفانه این استان با وجود مزیت‌های فراوانی چون آب فراوان، سرزمین حاصل‌خیز، قرار گرفتن در موقعیت جغرافیایی ممتاز، منابع و معادن کم‌نظیر، موقعیت گردشگری و ده‌ها مزیت این‌گونه اکنون در انتهای شاخص‌های توسعه‌ای کشور قرار دارد.

وی با بیان اینکه چرا لرستان با دارا بودن مزیت‌های منحصربه فرد ذکرشده در انتهای شاخص‌های توسعه‌ای قرار دارد، افزود: این موضوع نیازمند تامل، بررسی و شناخت همه دلسوزان است.

نماینده مردم دورود و ازنا در مجلس اضافه کرد: شهرستان‌های دورود و ازنا تا یک دهه پیش قطب صنعتی لرستان بوده ولی در سال‌های اخیر به واسطه بی‌توجهی با مشکلاتی چون رکود، فرسودگی صنایع، بیکاری و ناکارآمدی مدیریت‌ها روبرو است.

وی با تاکید به اینکه خروج از این مشکلات نیازمند توجه جدی است، خاطرنشان کرد: در این راستا به وزیرتعاون، کار و رفاه اجتماعی نسبت به تسریع در عملیات فاز چهار کارخانه سیمان دورود، تسریع در راه‌اندازی شرکت بهراد و نسبت به رفع مشکل غبار کارخانه‌های سیمان دورود که حیات ۲۰۰ هزار نفر ساکنان این شهرستان را به مخاطره انداخته است، تذکر می‌دهم.

گودرزی با اشاره به احداث و آبگیری سد کمندان گفت: وزیر نیرو نسبت تامین محل جابجایی ساکنان روستای کمندان اقدام کند.

وی خواستار تکمیل شبکه پایاب سد مروک و تکمیل شبکه فاضلاب شهرستان دورود  توسط وزیر نیرو شد و گفت: متاسفانه سال‌ها است که سرازیر شدن فاضلاب به رودخانه تیره در وسط شهر دورود مشکلات زیست‌محیطی مختلفی را رغم زده است.

نماینده مردم دورود و ازنا در مجلس افزود: وزیر جهاد کشاورزی نسبت به تسریع ساخت پایانه صادرات آبزیان دورود و رفع مشکلات سایت‌های پرورش ماهی دو شهرستان دورود و ازنا که بر اثر سیلاب‌های سال‌های اخیر تخریب شده‌اند اقدام کند.

وی در پایان با اشاره به مشکل ایجاد شده برای صنعت فولاد و ذوب‌آهن ازنا به عنوان بزرگترین صنعت لرستان تصریح کرد: این صنعت با مشکل قضایی و حقوقی مواجه شده که نیازمند توجه ویژه ریاست قوه قضاییه است.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.