سرویس حوادث

غرق شدن‌پسر و پدر در دریاچه سد خان آباد

سه کودک در پی  توپ به دریاچه سقوط می کنند و پدر خانواده برای نجات آنها وارد دریاچه می شود و متاسفانه پدر خانواده که حدود ۵۵ ساله می باشد و یک پسر ۹ ساله  غرق می شوند .
کد خبر : 7433
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۴ فروردین ۱۴۰۳ - ۷:۳۰

در روز طبیعت یک پدر و پسر در دریاچه سد خان آباد غرق شدند.

به گزارش پایگاه خبری نگین اشترانکوه: فرماندار الیگودرز در  تشریح حادثه دریاچه سد خان آباد  گفت: خانواده ای که گویا از ساکنان یکی از روستاهای ازنا بوده امروز برای تفریح به دریاچه سد خان آباد در بخش بربرود غربی الیگودرز  عزیمت نموده اند.

وی افزود : آنگونه که شاهدان‌ ماجرا عنوان‌نموده اند سه کودک در پی  توپ به دریاچه سقوط می کنند و پدر خانواده برای نجات آنها وارد دریاچه می شود اما دو کودک توسط گردشگران‌ حاضر در محل نجات می یابند و متاسفانه پدر خانواده که حدود ۵۵ ساله می باشد و یک پسر ۹ ساله  غرق می شوند .
وی با اشاره به اینکه جسد پدر خانواده  توسط بالگرد  اورژانس هوایی به سردخانه بیمارستان‌منتقل شد افزود :  تلاش نیروهای امدادی و  غواصان آتش نشانی و هلال احمر برای پیدا نمودن پسر غرق شده این خانواده بجایی نرسید و ادامه عملیات جستجو بدلیل تاریکی هوا متوقف و فردا با کمک ستاد مدیریت بحران استان‌ از سر گرفته خواهد شد .
خسروی با اشاره به اینکه در آستانه فصل گرما می باشیم و عزیمت به دریاچه ها افزایش می یابد ،  افزود: دریاچه های سدهای الیگودرز برای شنا مناسب نیست و ممنوعیت شنا با علائم هشداری در اطراف این اماکن  اطلاع رسانی شده است و لازم است مردم به این موارد توجه نمایند تا شاهد حوادث تلخ نباشیم .

در همین رابطه علی میرزا بسحاق شهردار الیگودرز نیز گفت: ضمن هماهنگی با آتش نشانی مرکز استان مقرر شد فردا یک تیم زبده برای کمک به غواصان آتش نشانی الیگودرز اضافه شود .

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.