اخبار استان

لرستان پایلوت کشوری طرح جوانی جمعیت می‌شود

مجید منعمی در جلسه قرارگاه جوانی جمعیت و حمایت از خانواده لرستان، اظهار کرد: با توجه به تأکیدات مقام معظم رهبری و رئیس‌جمهور برنامه‌های جوانی جمعیت در سال آینده با رویه جدید و با جدیت بیشتری توسط تمامی مدیران دستگاه‌های اجرایی، اجرا خواهد شد.
کد خبر : 5481
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۴ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۰:۲۵
لرستان پایلوت کشوری طرح جوانی جمعیت می‌شود

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار لرستان گفت: این استان سال آینده در برنامه جوانی جمعیت به عنوان پایلوت خواهد بود.

به گزارش پایگاه خبری نگین اشترانکوه:  مجید منعمی در جلسه قرارگاه جوانی جمعیت و حمایت از خانواده لرستان، اظهار کرد: با توجه به تأکیدات مقام معظم رهبری و رئیس‌جمهور برنامه‌های جوانی جمعیت در سال آینده با رویه جدید و با جدیت بیشتری توسط تمامی مدیران دستگاه‌های اجرایی، اجرا خواهد شد.
وی به پایلوت شدن لرستان در برنامه جوانی جمعیت سال آینده اشاره و در خصوص عملکرد دستگاه‌ها در سال جاری در حوزه جمعیت، اظهار کرد: اقدامات موثری از ابتدای سال جاری تاکنون انجام شده که گزارش این اقدامات در جلسه امروز ارائه شد.
منعمی با اشاره به رصد هفتگی روند پرداخت تسهیلات ازدواج و فرزندآوری، بر لزوم یکدست شدن آمارهای رسمی مربوط به حوزه پرداخت تسهیلات ازدواج و فرزندآوری تأکید و ادامه داد: با این وجود باید رصد و پایش بهتری در مورد سطح و میزان تأثیرات این اقدامات انجام و در این راستا یک نفر با هماهنگی امور بانوان و خانواده استانداری لرستان برای این موضوع تعیین شود/ایلنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.