باحضور وزیر کار

مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای بانوان شهرستان ازنا افتتاح شد

طی مراسمی آئین افتتاح مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای بانوان شهرستان ازنا با حضور سید صولت مرتضوی وزیر کار تعاون و رفاه اجتماعی، استاندار لرستان و مسئولین‌محلی برگزار شد.
کد خبر : 7260
تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۲ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۰:۴۲

مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای بانوان شهرستان ازنا با حضور سید صولت مرتضوی وزیر کار تعاون و رفاه اجتماعی برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری نگین اشترانکوه: عصر امروز ۲۲ بهمن ۱۴۰۲ مرکز فنی حرفه ای بانوان شهرستان ازنا با حضور وزیر کار تعاون و رفاه اجتماعی ، فرهاد زیویار استاندار، عظیمی رئیس فنی حرفه ای کشور، حجت الاسلام و المسلمین سپهوند امام جمعه و مهندس محمدرضا فاتحی فرماندار ازنا افتتاح و به بهره برداری رسید.

فاتحی فرماندار در رابطه با این افتتاح گفت: این مرکز سال ۱۳۹۰ کلنگ‌زنی و در دولت دهم با تصویب اعتبار ۲ میلیارد تومان عملیات احداث آن آغاز شد ولی متأسفانه در دولت یازدهم و دوازدهم هیچگونه اعتباری به آن تخصیص داده نشد و پروژه به مدت یک دهه متوقف گردید.

فاتحی در ادامه افزود: در دولت سیزدهم از محل اعتبارات دور اول سفر ریاست جمهور در سال اول ۲ میلیارد تومان و در سال دوم نیز ۲ میلیارد تومان به این مجموعه اختصاص داده شده مدیریت شهرستان نهایت سعی خود را برای جذب این اعتبارات انجام داد و امروز شاهد افتتاح این مرکز بعد از ۱۲ سال هستیم.

فاتحی درتکمیل خبر گفت: این مجموعه ۷ کارگاه آموزشی و ۲ واحد اداری دارد که در زمینی به مساحت ۵۰۰۰ متر مربع با زیربنای ۳۱۷۸ مترمربع به بهره برداری و چرخه آموزش شهرستان آمد.

وی در پایان از سرعت گرفتن ساخت و تکمیل دیگر پروژه های نیمه تمام تا پایان دولت سیزدهم گفت و سال آینده را سال تکمیل جاده ازنا اراک، پلیس راه ازنا اراک، تقاطع غیر همسطح باغموری و آقاپیرعباد و افتتاح سه کارخانه معظم تولیدی و آبگیری سد کمندان بعداز ۲۰سال در شهرستان ازنا عنوان کرد.

تهیه و تنظیم خبر: لیلا بیرانوند

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.