در پی بارش شدید باران

مسدود شدن برخی محورهای مواصلاتی در استان

مدیرکل مدیریت بحران استانداری لرستان گفت: این سامانه قوی تا بامداد سه‌شنبه در استان فعال است لذا از مردم عزیز خواهشمندیم از تردد غیرضروری در سطح شهر و توقف در کنار رودخانه‌ها و کانال‌های آب اجتناب کنند.
کد خبر : 7421
تاریخ انتشار : دوشنبه ۶ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۰:۵۳

بارندگی شدید در لرستان برخی محورهای مواصلاتی را مسدود کرد.

به گزارش پایگاه خبری نگین اشترانکوه به نقل از روابط عمومی استانداری لرستان، مهدی پازوکی در گفتگو با خبرنگاران به ورود سامانه بارشی قوی به جو استان اشاره و اظهار کرد: بارندگی شدید و ریزش کوه محورهای مواصلاتی کوهدشت به گراب (منطقه گردنه پای آستان) و همچنین محور قدیم خرم‌آباد به پلدختر (بعد از معمولان) را مسدود کرد.

وی افزود: به منظور تردد هموطنان، مسیر جایگزین دسترسی گردنه پای آستان محور کوهدشت به کوهنانی (کارخانه گچ) و مسیر جایگزین دسترسی خرم‌آباد به پلدختر محور آزاد راه خرم‌آباد به اندیمشک(آزاد راه خرم زال) در نظر گرفته شده است.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری لرستان گفت: هم‌اکنون عوامل راهداری در حال بازگشایی مسیرهای مسدود شده هستند.

وی با بیان اینکه این سامانه قوی تا بامداد سه‌شنبه در استان فعال است، افزود: از مردم عزیز خواهشمندیم به دلیل بالا آمدن سطح آب و آبگرفتگی از تردد در سطح شهر و توقف در کنار رودخانه‌ها و کانال‌های آب اجتناب کنند.

پازوکی خاطر نشان کرد: هم‌وطنان عزیز در صورت امکان از سفرهای برون‌شهری اجتناب کنند اما در صورت ضرورت داشتن تجهیزات زمستانی لازم است.

وی گفت: تمامی دستگاه‌های خدمات‌رسان، نیروهای امدادی و عملیاتی در آماده‌باش به سر می‌برند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.