فرماندار ازنا خبر داد

ممنوعیت ورود و خروج به شهرستان ازنا، جهت پیشگیری از شیوع بیماری

به گزارش پایگاه خبری ،تحلیلی نگین اشترانکوه: در جهت پیشگیری از شیوع بیماری و قطع زنجیره انتقال ،محمد محمدی نژاد فرماندار شهرستان ازنا از ممنوعیت ورود خروج به این شهر از ساعت ۲۴ امشب خبر داد.
کد خبر : 518
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۷ فروردین ۱۳۹۹ - ۲۱:۳۲
ممنوعیت ورود و خروج به شهرستان ازنا، جهت پیشگیری از شیوع بیماری

فرماندار ازنا  از ممنوعیت ورود خروج به این شهرستان خبر داد

به گزارش پایگاه خبری ،تحلیلی نگین اشترانکوه: در جهت پیشگیری از شیوع بیماری و قطع زنجیره انتقال ،محمد محمدی نژاد فرماندار شهرستان ازنا از ممنوعیت ورود خروج به این شهر از ساعت ۲۴ امشب خبر داد. متن این‌پیام بدین شرح است:

بنام خدا
ضمن تبریک سال نو و اعیاد شعبانیه
به استحضار مردم شریف شهرستان ازنا میرساند
در اجرای طرح ستاد ملی مقابله با ویروس کرونا در قالب تعریف”فاصله گذاری اجتماعی” سیاست کشور بر این است که هرگونه مسافرت و ورود به شهرها ممنوع گردد و متمردین جریمه و با آنها برخورد قانونی صورت پذیرد.
لذا تنها و صرفا وسایط نقلیه ای که بسمت مقصد محل سکونت در حرکت هستند با ارائه مدارک لازم از جمله کارت ملی،بیمه نامه ماشین اجازه دارند در جاده های کشور تردد نمایند.
از ساعت ۲۴ امشب جمعه ۹۹.۱.۷ ورود وخروج از شهرستان ممنوع است و از ورود شما به سایر شهرها،مناطق تفریحی،گردشگری،زیارتی ممانعت بعمل می آید ، همچنین تردد در سطح شهرازنا نیز با محدودیت و صرفا جهت ضرورت و خرید مایحتاج زندگی امکان پذیر است .انتظار و خواهش ماهمکاری با نیروهای عمل کننده و رعایت موارد فوق از جانب همشهریان عزیز است . قبلا از وضعیت بوجود آمده عذرخواهی واز همراهی شما عزیزان سپاسگزارم.

محمدی نژاد
فرماندارشهرستان ازنا

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.