فرهنگ و هنر

نشست مسئولين انجمن هاي فرهنگي و هنري بامدیریت شهری

در اين نشست که با حضور مدیریت شهری ، رياست اداره ارشاد و مسئولين انجمن هاي هنري ارشاد در محل مجتمع ارشاد برگزار گرديد در مورد مسائل فرهنگي و هنري شهرستان بحث و تبادل نظر شد.
کد خبر : 3730
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۲ دی ۱۴۰۰ - ۲۱:۴۵
نشست مسئولين انجمن هاي فرهنگي و هنري بامدیریت شهری

نشست مسئولين انجمن هاي فرهنگي و هنري اداره ارشاد با مدیریت شهری برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری نگین اشترانکوه: در اين جلسه كه عصر امروز با حضور دكتر حسني شهردار، سيد مسعود صالحي عضو شوراي شهر، محمد لك رياست اداره ارشاد و مسئولين انجمن هاي هنري ارشاد در محل مجتمع ارشاد برگزار گرديد در مورد مسائل فرهنگي و هنري شهرستان بحث و تبادل نظر شد

در ابتداي جلسه محمد لك رئيس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامي ضمن خيرمقدم، در خصوص فعاليت هاي انجمن ها در شهرستان و نقاط قوت و ضعف مجموعه هاي فرهنگي و هنري مطالبي عنوان نمودند و با اشاره به اينكه شهرداري ها مي توانند حامي خوبي براي بخش فرهنگ، هنر و جامعه هنرمندان باشند خواستار نگاه ويژه تر شهردار و اعضاي شوراي شهر به فرهنگ و هنر شد.

در ادامه مسئولين انجمن ها در خصوص ظرفيت ها و توانايي هاي هنري هر انجمن مطالبي عنوان و برنامه هاي هنري خود را بيان نمودند كه با همكاري شهرداري و شوراي شهر به مرحله اجرا درآيند و انتظار حمايت بيش از پيش از جامعه هنري و برنامه هاي هنري را بيان نمودند.

سيد مسعود صالحي با اشاره به ظرفيت بالاي هنرمندان عنوان كرد كه در بحث اعتبارات فرهنگي و هنري انجمن ها بسيار ضعيف مي باشند و قول مساعد حمايت از برنامه هاي فرهنگي را دادند.
ايشان در ادامه به برنامه هاي آتي شهرداري و شوراي شهر از جمله محلي جهت اجراي برنامه هاي فرهنگي و هنري بنام شب هاي ازنا اشاره نمودند.

دكتر حسني با اشاره به فرهنگ غني شهرستان ابراز خرسندي نمودند كه در جمع هنرمندان هستند.
شهر زيبا و شهرستان دلنشين ازنا با فرهنگ اصيل، عميق و هنردوست بجز زيبايي و شكوه در اين منطقه ديده نمي شود و باعث افتخار است كه خادم اين مردم هستم.
هنر و هنرمند را ماندگارترين شاخصه هاي اين زمين خاكي از ابتدا تا انتها مي دانيم و نام هنرمندان ماندگار است.
گاهي هنر ايثار است گاهي شهادت و گاهي تجسمي و نمايش و…
ايشان با بيان اينكه اولين جلسه كاري در خدمت مسئولين انجمن هاي هنري هستم و انشاالله با وجود اعضاي خوب شوراي شهر اين انگيزه به بنده مي دهد كه بيشتر در خدمت فرهنگ و هنر باشم. و در دستور كار خود داريم كه در آينده كارهاي بزرگ فرهنگي و هنري داشته باشيم و آهنگ اين اقدامات بي شك به گوش مردم خواهد رسيد.
ايشان با بيان اينكه وظيفه شهرداري است كه از فرهنگ و هنر حمايت كند و در همين راستا به دنبال ايجاد معاونت فرهنگي و هنري در شهرداري مي باشيم.

در پايان جلسه با حضور شهردار از تمرينات گروه نمايش آسمان انجمن هنرهاي نمايشي كه خود را جهت حضور در جشنواره تئاتر رضوي آماده مي كنند حضور يافتند و از سالن نيمه كار آمفي تئاتر مجتمع بازديد شد.

تهیه و تنظیم:محسن دهقان نژاد

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.