رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی ازنا:

نقش رسانه‌ها در تبیین مفاهيم گام دوم انقلاب پررنگ است

میثم محتشم با اشاره به نقش رسانه ها گفت: همفکری با اهالی قلم در مباحث فرهنگ عمومی اعتلای برنامه های فرهنگی هنری را دراین شهرستان به دنبال خواهد داشت.
کد خبر : 6783
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۴ آبان ۱۴۰۲ - ۲۱:۰۵
نقش رسانه‌ها در تبیین مفاهيم گام دوم انقلاب پررنگ است

رئیس ارشاداسلامی ازنا گفت: نقش رسانه‌ها در تبیین مفاهيم گام دوم انقلاب پررنگ است.

رئیس فرهنگ و ارشاداسلامی شهرستان ازنا گفت: انتشار خبرهای فرهنگی هنری در فضای مجازی به مثابه ضربه ای بر دهل فرهنگ و هنر است که کانال های خبری صدای آن ضربه اند.
به گزارش پایگاه خبری نگین اشترانکوه : “میثم محتشم آرا” روز پنجشنبه در جمع خبرنگاران شهرستان ازنا با تاکید بر همفکری با اهالی قلم در مباحث فرهنگی گفت: همفکری با اهالی قلم در مباحث فرهنگ عمومی اعتلای برنامه های فرهنگی هنری را دراین شهرستان بدنبال خواهد داشت.

رئیس ارشاداسلامی در ادامه افزود: انتشار خبرهای فرهنگی هنری در فضای مجازی به مثابه ضربه ای بر دهل فرهنگ و هنر است که کانال های خبری صدای آن ضربه اند.

وی نشر اخبار فرهنگی هنری را موجب دلگرمی و ترغیب هنرمندان به فعاليت دانست و تصریح کرد: انتشار خبر برگزاری نمایشگاه‌های فرهنگی هنری و ادبی میتواند گوشه ای از زحمات هنرمند را به تصویر بکشد ازاینرو خبر فعالیت و آثار هنرمند اگر به گوش مردم و مسئولان نرسد هنرمند خسته و دلسرد میگردد و از سویی دیگر اگر این عرصه با تولید محتوای فرهنگی پر نشود توسط کسانی دیگر به بی محتوایی آغشته میگردد.

محتشم آرا درادامه گفت: اتودهای نمایشی و یا همایش های هنری ادبی هزینه های هنگفتی دارد که لازمه برگزاری آن حمایت همه جانبه دستگاه‌های متولی فرهنگ است.

وی با اشاره به مبانی گام دوم انقلاب اسلامی یاداور شد: یکی از مباحث روز جامعه امروز مقوله جمعیت است که بخشی از مفاهیم گام دوم انقلاب را در برمی‌گیرد این مفاهیم نقش رسانه ها را در تولید محتوای فرهنگی در راستای اعتلای فرهنگ و رشد جمعیت پررنگ تر مینماید.

تهیه و تنظیم خبر : سعیدپوریان

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.