امام‌جمعه ازنا:

نمایندگان منتخب اطرافیان خود را با دقت انتخاب کنند.

امام جمعه ازنا: نمایندگان منتخب افراد نزدیک به خود در ایام انتخابات را بیشتر بشناسند تا افرادی از آنان دنبال منافع شخصی نباشند و بلکه دارای وجهه عمومی مقبول باشند تا شائبه ای برای مردم بوجود نیاید.
کد خبر : 7410
تاریخ انتشار : جمعه ۲۵ اسفند ۱۴۰۲ - ۲۲:۵۱
نمایندگان منتخب اطرافیان خود را با دقت انتخاب کنند.

امام جمعه ازنا: نمایندگان منتخب افراد نزدیک به خود در ایام انتخابات را بیشتر بشناسند.

به گزارش پایگاه خبری نگین اشترانکوه: حجت الاسلام والمسلمین سپهوند امام جمعه شهرستان ازنا در خطبه های این هفته نماز جمعه، ضمن توصیه خود و نمازگزاران به تقوای الهی‌، با تبریک حلول ماه مبارک رمضان و آغاز سال نو، گفت: عید نوروز از آن جمله مواردی است که با رعایت شرایط، مورد تایید اسلام است؛ عید نوروز فرصت مغتنمی برای از بین بردن کدورت هاست و با آغاز سال جدید باید دل های ما نیز پاک شود و با تواضع و مهرورزی، روابط خویشاوندی گسترش یابد.

ایشان افزود: با توجه به همزمان بودن ماه مبارک رمضان و عید نوروز، توصیه می شود دید و بازدید ها در شب ها انجام گردد تا میزبان و میهمان در شرایطی قرار نگیرند که روزه آنها دچار مشکل گردد.

امام جمعه ازنا با تاکید بر دستگیری از نیازمندان، اظهار داشت: نیازمندان و فقرا را در این ایام دریابیم و وقتی می بینیم فامیل و نزدیکان ما نیازمند هستند، تحت عنوان هدیه و عیدی به مناسبت سال نو، از آنها دستگیری کرده تا آنها را در شادی سال نو سهیم کنیم.

حجت الاسلام سپهوند با تاکید بر رعایت شأن ماه رمضان، اذعان کرد: نباید فضا آنچنان آلوده شود تا دستگاه انتظامی وارد میدان شوند و با روزه خواری برخورد کنند، باید توجه داشت که نجابت و اصالت خانوادگی مردم می بایست اقتضا کند که در ملا عام روزه خواری انجام نشود‌.

وی با اشاره به دهم رمضان، سالروز وفات حضرت خدیجه کبری (س)، بیان داشت: حضرت خدیجه (س) با تمام وجود ثروت خود را برای اسلام و پيامبر اعظم (ص) در طبق اخلاص تقدیم کرد؛ این یک درس برای ماست؛ برخی مردان همسرانی شاغل دارند و همین شاغل بودن موجب فخر فروشی و کنار نیامدن زن با شوهر می گردد، باید از الگویی مثل حضرت خدیجه (س) درس بگیریم که تمام ثروت و شخصیت خود را هزینه اسلام و شوهر خود کرد؛ البته مردها نیز باید سیره پیامبر گونه داشته باشند و با احترام متقابل و عدم زورگویی، در کنار همسر خود باشند تا در نهایت خانواده به کمال و رشد برسد‌‌.

خطیب جمعه ازنا با تبریک به منتخب مردم دورود و ازنا در مجلس شورای اسلامی، گفت: ضمن تبریک به دکتر روح الله لک علی آبادی که به عنوان منتخب مردم به مجلس راه پیدا می کنند؛ ذکر چند نکته در این خصوص برای منتخبان راه یافته به مجلس، لازم است: اول اینکه مراقبت و دوری از تقابل ها و اختلاف های بیجا؛ نکته دوم اینکه منتخبان در مسیر تقویت نگاه‌های فردی و اجتماعی برای ارائه نظریه و طرح که به حل مشکلات کشور کمک می کند، قدم بردارند.

ایشان در همین خصوص تصریح کرد: منتخبان در فرصت سه ماه به دستگاه های مختلف سرکشی کرده و از نقاط قوت و ضعف آنها در جهت قانون گذاری صحیح در مجلس، استفاده نمایند؛ تقویت همکاری با دولت برای حل مشکلات، افزایش همکاری با قوه قضائیه برای مبارزه با فساد و توجه به نخبگان و تبادل اندیشه با آنان نیز از دیگر نکاتی است که نمایندگان منتخب باید در دستور کار قرار بدهند‌.

حجت الاسلام والمسلمین سپهوند در پایان خاطرنشان کرد: نمایندگان منتخب از این لحظه با توجه به شروع نشدن مجلس جدید، افراد نزدیک به خود در ایام انتخابات را بیشتر بشناسند تا افرادی از آنان دنبال منافع شخصی نباشند و بلکه دارای وجهه عمومی مقبول باشند تا شائبه ای برای مردم بوجود نیاید.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.