امام‌جمعه ازنا:

چرا صدای مردم به بالا نمی‌رسد

امام جمعه ازنا تکمیل پروژه فولاد و کاهش گازبها دو خواسته بحق مردم ولایت مدار شهرستان ازنا دانست و لز اینکه صدای مردم ازنا شنیده نمی شود انتقاد نمود.
کد خبر : 6953
تاریخ انتشار : جمعه ۳ آذر ۱۴۰۲ - ۱۴:۱۵
چرا صدای مردم به بالا نمی‌رسد

‍ امام جمعه ازنا گفت:  تکمیل پروژه فولاد و کاهش گازبها دو خواسته بحق مردم ولایت مدار شهرستان ازنا می باشد.

به گزارش پایگاه خبری نگین اشترانکوه: حجت الاسلام “علی سپهوند” در خطبه دوم نماز سیاسی عبادی جمعه در جمع نمازگزاران  ضمن گرامیداشت هفته بسیج اظهار داشت: عملکرد فرمانده و دست اندرکاران بسیج که برنامه‌های متنوع فرهنگی را باحضور جوانان و نوجوانان بسیجی و رزمندگانی دفاع مقدس در هفته بسیج در شهرستان رقم زدند قابل تقدیر است.

امام جمعه ازنا افزود: امروز بسیج در همه اقشار و لایه های جامعه وجود دارد این نشان دهنده وجود نیروهای کارساز انقلابی در دستگاه‌های کشور است که این دستاورد حاصل انقلاب اسلامی است.

وی با اشاره با بیانات مقام معظم رهبری در اجتماع بسیجیان در سال ۹۴ یادآور شد: معظم له در آن اجتماع تذکراتی فرمودند که باید بدانیم آفاتی هم در تصمیم های ما سایه می اندازد  یکی از آفت های بسیج غرور است که این آسیب زیبنده لشکر خدایی بسیج نیست.

خطیب جمعه درادامه گفت: بسیجی که قرار است جز لشکر مخلص خدا باشد باید فروتنی در دستور کارش باشد دچار غفلت نشود مقام معظم رهبری درآن اجتماع بسیجیان  ورود به زرق و برق دنیا و دنیاگرایی را دیگر آفت و آسیب بسیج برشمردند اما این به آن معنا نیست که بسيجيان از امکانات دنیا بدرستی استفاده نکنند.

وی با اشاره به تحولات منطقه و آتش بس چندروزه غزه اظهار کرد:حماس و جهاداسلامی همگان را متوجه پیروزی مقتدرانه کردند و برکت این پیروزی بیداری جهان بود که متوجه این مظلومیت شدند و ما امیدواریم نتایج منجر به محو رژیم غاصب صهیونیستی شود.

حجت الاسلام سپهوند دو موضوع تعیین تکلیف پروژه فولاد و کاهش گازبها منطقه را درخواسته بحق مردم ولایتمدار شهرستان ازنا دانست و خاطرنشان کرد: از نماینده ولی فقیه در استان لرستان تشکر میکنم که بصورت مصداقی مسئله اشتغال این شهرستان را درخطبه ها مطرح نمودند پروژه فولادازنا از سال ۱۳۸۳ بالغ بر ۱۸۵ میلیون دلار تسهیلات ارزی دریافت نموده و بعد از ۸۵ درصد پیشرفتش متوقف شده است این پروژه اگر راه اندازی شود جوانان زیادی اشتغال بکار می‌شوند و کانون خانواده‌ها گرم تر و معضلات اجتماعی کمتر می گردد.

وی درهمین راستا افزود: تذکر ما متوجه رئیس دستگاه قضا کشور است قوه قضائیه باید دراین خصوص وارد عمل شود مجموعه فولاد سالهاست در حال خاک خوردن است میبایست نیروهایی به شهرستان ازنا اعزام شود و سرمایه‌گذاری این مجتمع بزرگ صنعتی را تعیین تکلیف کنند این مطالبه مردم با نجابت و ولایت مدار این شهرستان است.

امام جمعه ازنا گرانی گازبها را دیگر مشکل شهرستان ازنا برشمرد و گفت: نرخ گران گازبها دراین منطقه سردسیر کی باید حل شود در جایی شهرستان ازنا را رکورددار سردترین نقطه  کشور اعلام نموده اند واقعا بی عدالتی است. نظام اسلامی مستحکم شد که برخلاف دوران طاغوت صدای مظلوم را پیگیری کند چرا  صدای مردم ازنا به بالا نمی رسد به این مسولین گاز کشور تذکر میدهم هوا سرد است توقع مردم فهیم و نجیب این است که نرخ گازبها به منطقه سرد یک تغییر پیدا کند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.