روی خط توسعه

کلنگ زنی انتقال خط فیبر نوری مومن آباد

همزمان با ایام الله دهه مبارک فجر آئین کلنگ زنی انتقال خط فیبر نوری شهر ازنا تا مومن آباد با حضور امام جمعه و فرماندار شهرستان ازنا ، امام جمعه و بخشدار جاپلق در شهر مومن آباد برگزار شد.
کد خبر : 7236
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۸ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۳:۰۹

کلنگ انتقال خط فیبر نوری مومن آباد از توابع شهرستان ازنا بر زمین زده شد

به گزارش پایگاه خبری نگین اشترانکوه: ظهر امروز آئین کلنگ زنی انتقال خط فیبر نوری شهر ازنا تا مومن آباد با حضور حجت‌ الاسلام و المسلمین سپهوند امام جمعه ، مهندس فاتحی فرماندار شهرستان ازنا ، حجت الاسلام و المسلمین سنجیده امام جمعه مومن آباد و بوالحسنی بخشدار جاپلق در شهر مومن آباد برگزار شد.

شایان ذکر است این طرح مهم که از جمله مطالبات مردم و اهالی منطقه بود در دولت سیزدهم تامین اعتبار شد که از امروز به طول ۲۰ کیلومتر با هزینه ای بالغ بر ۵ میلیارد تومان انجام خواهد گرفت و موجب افزایش سرعت اینترنت در این منطقه خواهد شد.

براساس این گزارش همچنین همزمان با این مراسم ارتقاء تکنولوژی سایت روستای مرزیان جهت 4G نمودن سایت با هزینه ای بالغ بر ۱۰ میلیارد ریال راه اندازی گردید و همزمان توسعه کافوی نوری جهت افزایش سرعت اینترنت مربوط به کوی امام علی (ع) و نصب تجهیزات جهت مشترکین جدید در سطح شهرستان ازنا و روستای مدآباد با هزینه بالغ بر ۲۰ میلیارد ریال افتتاح گردید.

در حاشیه این‌مراسم کلنگ زنی فیبر نوری روستای کرتیلان تا گنجه به طول ۴ کیلومتر با هزینه بالغ بر ۱۵ میلیارد ریال که در حال اجرا می‌باشد انجام گردید.

تهیه و تنظیم: لیلا بیرانوند

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.