سخن سردبیر

کمندان به داد ازنا رسید ، ماهم به داد کمندان برسیم

سرانجام بارش های تابستانی دامان شهر ازنا را هم گرفت و سبب بروز آسیب های جدی به تاسیسات آب دو شهر ازنا و الیگودرز گردید اما این سد کمندان بود که جلوی ایراد خسارت بیشتر به مناطق پایین دست را گرفت.
کد خبر : 4510
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۸ مرداد ۱۴۰۱ - ۲۱:۱۸
کمندان به داد ازنا رسید ، ماهم به داد کمندان برسیم

سرانجام بارش های تابستانی دامان شهر ازنا را هم گرفت و سبب بروز آسیب های جدی به تاسیسات آب دو شهر ازنا و الیگودرز گردید هرچند می توانست زمینه ساز مشکلات بیشتری باشد اما این سد کمندان بود که به گواه کارشناسان جلوی ایراد خسارت به مناطق پایین دست را گرفت.
وجود سد کمندان اگرچه بعد از سال ها نوید بخش رونق بخش کشاورزی و گردشگری شده است، تحقق این رخداد اما به قیمت از دست رفتن خانه و کاشانه و‌کشت و زرع اهالی کمندان به وقوع پیوسته است.
در این‌میان اگر بپذیریم “جزای احسان، به جز احسان نیست ” اکنون زمان آن است که در پاسخ به این صبر و کرامت ما نیز به فکر رفع مشکلات آنها باشیم ، پرداخت‌مطالبات ، تسریع در ساخت روستای جدید، به کارگیری نیروهای جوان در مجموعه سد ، برگزاری آموزش های لازم و اعطای مجوز مشاغل گردشگری و… از جمله مطالبات مردم کمندان است که تحقق آن مستلزم پیگیری مسئولین مربوطه است چراکه فرمود: زجانان جان و ازما جانفشانیست/جواب مهربانی، مهربانیست

محسن دهقان‌نژاد

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.