اخبار شهرستان

انتقاد امام جمعه ازنا از سردرگمی جوانان ازنایی برای گرفتن وام ازدواج

امام‌جمعه ازنا: چگونه جوانان ما باصف های طولانی پرداخت وام و سخت گیری بیش از حد بانک ها، ازدواج و یا فرزند آوری نمایند؟انتظار داریم مسئولین شهری سخت گیری های پرداخت وام‌ ازدواج و فرزند آوری را حل کنند.
کد خبر : 4856
تاریخ انتشار : شنبه ۲۱ آبان ۱۴۰۱ - ۱۰:۳۶
انتقاد امام جمعه ازنا از سردرگمی جوانان ازنایی برای گرفتن وام ازدواج

امام جمعه ازنا از سردرگمی جوانان ازنایی برای گرفتن وام
ازدواج انتقاد کرد.
چگونه جوانان ما باصف های طولانی پرداخت وام و سخت گیری بیش از حد بانک ها، ازدواج و یا فرزند آوری نمایند؟انتظار داریم مسئولین شهری با تشکیل کارگروه و نشست با مدیران بانک، مشکلات و سخت گیری های پرداخت وام‌ ازدواج و فرزند آوری را حل کنن

به گزارش پااه خبری نگین اشترانکوه : حجت الاسلام والمسلمین سپهوند امام جمعه شهرستان ازنا در خطبه های این هفته نماز جمعه، ضمن سفارش نمازگزاران به تقوای الهی، با تقدیر از مردم شهرستان ازنا، گفت: خوشبختانه مردم مومن ازنا در این ایام با حضور با بصیرت و پرشور خود در صحنه‌، سربلند از فتنه ها بیرون آمدند و مثل همیشه نشان دادند که ازنا هیچگاه جایی برای فتنه و اغتشاش نبوده و نیست.

ایشان با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب‌، بیان کرد: به فرموده مقام معظم رهبری نظم نوین جهانی در راه است و ایران در این نقش نوین، نقش پر رنگی دارد و بخشی از این نقش به این بر می گردد که اکنون کشور در حال فروش نفت و انرژی است و تحریم ها را خنثی نموده است.

امام جمعه ازنا با غرور آمیز خواندن دستیابی کشور به موشک هاپیرسونیک، اظهار داشت: این موشک قاره پیما و مافوق صوت، می توانند بیش از پنج برابر سرعت صوت پرواز کند که تاکنون فقط چهار کشور از چنین موشکی برخوردار هستند و با لطف الهی با دستیابی به این موشک، واشنگتن و نیویورک در تیررس ما قرار دارند.

حجت الاسلام علی سپهوند در همین خصوص تصریح کرد: درست در زمانی که آمریکای جنایتکار  در اندیشه پسابرجام بود و صحبت از تهدیدات نظامی می کرد؛ بلافاصله‌ نیروی هوا فضای سپاه قهرمان ما، این برگ برنده را رونمایی کرد تا بیش از پیش قدرت بازدارندگی ما افزایش یابد.

وی در ادامه با بیان اینکه اجرای مشوق‌ های بحث ازدواج و فرزند آوری، قابل توجه نیست، گفت: متأسفانه این مشوق هایی که در ازدواج و فرزندآوری تصویب شده؛ در عمل و اجرا ضعیف و ناقص هستند؛ بطوری که بانک ها در تضاد با این قانون قرار گرفته اند؛ چگونه جوانان ما با صف های طولانی پرداخت وام و سخت گیرهای فراوان بانک ها، ازدواج و یا فرزند آوری نمایند؟

خطیب جمعه ازنا خواستار تشکیل کارگروهی برای تسهیل در پرداخت وام های ازدواج و فرزندآوری در شهرستان شد و افزود: انتظار داریم مسئولین شهری با تشکیل کارگروه و نشست با مدیران بانک، مشکلات و سخت گیری های پرداخت وام‌ ازدواج و فرزند آوری را حل کنند. چگونه است که مدام در اخبار اعلام می شود تسهیل در پرداخت وام ها و بودن یک ضامن برای وام ها کافی است؛ پس چرا برخی بانک ها از این امر سرپیچی می کنند؟ مشکل کجاست؟ بانک ها باید خود را با دولت خدمتگزار هماهنگ کنند.

حجت الاسلام والمسلمین سپهوند در پایان به نشست خود با رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان لرستان پرداخت و خاطرنشان کرد: طی نشستی که با رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان در روز گذشته داشتیم، مشکلات و کمبود های حوزه بهداشت و درمان ازنا را طی شش بند به ایشان ارائه دادیم و اعلام‌ نمودیم تعداد پزشک عمومی و متخصص، نسبت به سرانه جمعیت شهرستان ازنا، کم است و انتظار داریم بالاخره به چند مورد از این مشکلات رسیدگی گردد و ایشان نیز در حد توان، قول حل تمام و یا بخشی از این کمبود ها را دادند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.