سخن سردبیر

حذف منتقدین نه به نفع شهر است نه به نفع شهریار

در هفته ای که گذشت استاندار محترم برای افتتاح چند طرح عمرانی وارد شهر ازنا شده در حاشیه این‌سفر  تدارکی هم دیده شد برای یک جلسه دیدار مردمی و بیان مشکلات شهرستان که خبر آن در رسانه ها منتشر گردید...
کد خبر : 6010
تاریخ انتشار : دوشنبه ۵ تیر ۱۴۰۲ - ۱۸:۵۸
حذف منتقدین نه به نفع شهر است نه به نفع شهریار

در هفته ای که گذشت استاندار محترم برای افتتاح چند طرح عمرانی وارد شهر ازنا شده در حاشیه این‌سفر  تدارکی هم دیده شد برای یک جلسه دیدار مردمی و بیان مشکلات شهرستان که خبر آن در رسانه ها منتشر گردید ؛ در همین راستا از روز قبل با برخی تشکل های مردم نهاد تماس گرفته شد برای معرفی یک نماینده جهت حضور در جلسه مذکور…!!!
اما گویا برخی پرسنل محترم فرمانداری در هنگام دعوت از افراد به هر دلیلی که ما نمی دانیم چیست، اعمال سلیقه شخصی نموده و  برخی اسامی را حذف می کنند…!!!
جالب اینجاست که در سفر قبلی ریاست جمهوری یکی از مواردی که فرماندار سابق مورد نقد قرار گرفت و ازقضا در فضای مجازی هم سر و صدا به پا کرد و بهانه عزل وی و جایگزینی فرماندار فعلی شد، دعوت گزینشی افراد بود که کلیپ آن هنوز هم قابل مشاهده است.
به راستی آیا دوستان ما در فرمانداری گمان می کنند در عصر ارتباطات حذف افراد سبب حذف نقد و تضعیف روحیه مطالبه گری خواهد شد؟
آیا این رویکرد با حرف و سخن خود این دوستان در جلسات و مراسمات همخوانی دارد؟
آیا این عارضه در صندلی ها نفوذ کرده که هر کس بر آن جلوس می نماید بدان‌مبتلا می گردد و …؟!!!
به جمیع این‌جهات پرسش ما از فرماندار محترم این است: اگر شما از این رویکرد ناصواب خبر دارید چرا…؟ اگر خبر ندارید باز هم‌ چرا….؟
و کلام آخر : آینه چون نقش تو بنمود راست/خودشکن آینه شکستن خطاست.

محسن دهقان نژاد

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.