فرماندار ازنا خبرداد:

بسیج همه امکانات برای بازگشایی راه ارتباطی شهرستان ازنا

فرماندار ازنا گفت: محورهای اصلی بین شهری بازگشایی شده ولی بدلیل بادروبه بسته و عملیات بازگشایی راه های روستایی از صبح امروز با بسیج همه امکانات راهداری ، شهرداری ها و دهیاری ها و بخش خصوصی شروع شده و همزمان در دوبخش در حال اجرا است.
کد خبر : 7206
تاریخ انتشار : جمعه ۱۳ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۵:۲۳
بسیج همه امکانات برای بازگشایی راه ارتباطی شهرستان ازنا

فرماندار ازنا از بسیج همه امکانات برای بازگشایی راه ارتباطی شهرستان ازنا‌خبرداد.

به گزارش پایگاه خبری نگین اشترانکوه به نقل از  روابط عمومی فرمانداری ازنا از ساعات ابتدایی صبح امروز به دستور محمد رضا فاتحی فرماندار شهرستان ازنا همه امکانات و ادوات موجود در شهرستان برای بازگشایی راه های ارتباطی روستایی بسیج شدند و عملیات در این مسیرها توسط بخشداران و همکاری دهیاران درحال انجام است.

فاتحی‌ فرماندار ازنا در این رابطه گفت: محورهای اصلی بین شهری بازگشایی شده ولی بدلیل بادروبه بسته، ولی مجدداً بازگشایی میشوند و عملیات بازگشایی راه های روستایی از صبح امروز با بسیج همه امکانات راهداری ، شهرداری ها و دهیاری ها و بخش خصوصی شروع شده و همزمان در دوبخش در حال اجراست و احتمالا تا عصر امروز یا فردا این عملیات بطول انجامد.

فرماندار ازنا با اشاره به پیش بینی وزش باد شدید از عصر امروز احتمال بسته شدن مجدد مسیرها بخاطر بادروبه شدن را محتمل دانست و از شهروندان خواست به هشدار ها و اطلاعیه های صادر شده توسط ستاد مدیریت بحران توجه کنند و از سفرهای غیر ضرور خودداری نمایند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.