اقتصادی

نظارت ویژه بازرسان بر بازار محصولات غذایی

رئیس سازمان جهادکشاورزی لرستان در خصوص آخرین وضعیت ذخیره موادغذایی در لرستان گفت: هم اکنون ذخیره کالاهای اساسی در استان در وضعیت مطلوبی قرار دارد و شهروندان نگرانی برای تامین گوشت مرغ و گوشت قرمز را در ایام پایانی سال نداشته باشند.
کد خبر : 3831
تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۰ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۷:۵۶
نظارت ویژه بازرسان بر بازار محصولات غذایی

رئیس سازمان جهادکشاورزی لرستان در خصوص آخرین وضعیت ذخیره موادغذایی در لرستان، گفت: هم اکنون ذخیره کالاهای اساسی در استان در وضعیت مطلوبی قرار دارد و شهروندان نگرانی برای تامین گوشت مرغ و گوشت قرمز را در ایام پایانی سال نداشته باشند.

به گزارش پایگاه خبری نگین اشترانکوه: عصر امروز دکتر “اسفندیار حسنی‌مقدم” در جلسه قرارگاه امنیت غذایی لرستان، اظهار کرد: با توجه به اینکه وظایف بازرسی و نظارت بر محصولات اساسی غذایی از وزارت صمت به جهادکشاورزی محول شده، به همین منظور قرارگاه امنیت غذایی با محوریت جهاد و همکاری دیگر دستگاه‌های ذی‌صلاح تشکیل شده است.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به نزدیکی ایام عید، ۹۰ نفر از نیروهای انسانی به عنوان بازرس بر بازار محصولات غذایی و کشاورزی نظارت می‌کنند.

رئیس سازمان جهادکشاورزی لرستان بر نظارت ویژه بازرسان بر احتکار، تقلب، گرانفروشی و عدم درج قیمت و دیگر موارد مربوط به محصولات غذایی تاکید کرد.

دکترحسنی‌مقدم در خصوص آخرین وضعیت ذخیره موادغذایی در لرستان، گفت: هم اکنون ذخیره کالاهای اساسی در استان در وضعیت مطلوبی قرار دارد و شهروندان نگرانی برای تامین گوشت مرغ و گوشت قرمز را در ایام پایانی سال نداشته باشند.

وی بیان داشت: در حال حاضر یکهزار تُن گوشت مرغ در سردخانه‌ها به شکل ذخیره داریم، همچنین قریب به ۱۵۰ تُن گوشت گوساله و بره در استان داریم که به تدریج وارد بازار خواهد شد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.