پیام تبریک مدیریت آموزش و پرورش شهرستان ازنا به مناسبت آغاز سال تحصیلی

آغازین روزهای مدارس یادآور حضور دانش آموزان دانش دوستی است که برای ورود به بهاری فرحناک مهیا می‌شوند و بی وقفه و با عشق برای رفتن به خانه دوم لحظه شماری می‌کنند.
کد خبر : 1853
تاریخ انتشار : جمعه ۱۴ شهریور ۱۳۹۹ - ۲۱:۴۷
پیام تبریک مدیریت آموزش و پرورش شهرستان ازنا به مناسبت آغاز سال تحصیلی

 

به گزارش پایگاه خبری، تحلیلی نگین‌اشترانکوه؛ مدیریت آموزش و پرورش ششرستان ازنا با ارسال پیامی آغاز بهار تعلیم و تربیت و بازگشایی مدارس را به دانش آموزان و معلمان و والدین تبریک گفت،متن پیام بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم
ن و القلم و مایسطرون

بار دیگر فصل« بازگشایی مدارس» همزمان با شیوع ویروس کرونا و تقارن آن و بهار تعلیم و تربیت با محرم حسینی و هفته دفاع مقدس بیانگر مقاومت، ایثار و شهادت است و حاوی این پیام است که تخصص و تعهد باید در کنار هم باشند تا بشریت را از گرداب جهالت و گمراهی و تباهی نجات بخشند و چه لاله های دلسوخته ای بودند که از مکتب تعلیم و تربیت به مکتب ایثار و شهادت رفتند تا درس آزادی و آزادگی را معنا بخشند.

آغازین روزهای مدارس یادآور حضور دانش آموزان دانش دوستی است که برای ورود به بهاری فرحناک مهیا می‌شوند و بی وقفه و با عشق برای رفتن به خانه دوم لحظه شماری می‌کنند.

این روز‌ها را باید سرآغاز لبخند‌ها و شادی‌های فرزندان مستعد و با اراده این مرز و بوم تلقی کرد که توسعه همه جانبه میهن خود را از هم اینک در سر می‌پرورانند.

بی شک مدرسه دومین خانه و مامن آینده سازان و نخستین نهاد اجتماعی برای ورود به دنیای جدیدی است که از اکنون باید در آن تمرین خودباوری، علم اندوزی و نگاه توسعه نگر داشت.

باید سعی شود با تقویت بنیه‌های علمی و زیرساخت‌های آموزشی و توجه بیش از پیش به امر مهم پرورش در چهار چوب سند تحول بنیادین زمینه رشد فکری و فرهنگی دانش آموزان را فراهم نموده و با تبیین اهداف میان مدت و بلند مدت ارتقاء شاخص‌های علمی و پرورشی را ترسیم کرد.
همه فرهنگیان محترم شهرستان اعم از معلمان، مربیان، مدیران سعی کنند افزایش راندمان علمی و ارتقاء شاخص‌های فرهنگی را از اولویت‌های مهم خود تلقی کنند و در راستای اجرای منویات مقام معظم رهبری و دولت تدبیر و امید گام بردارند و بیش از گذشته همت ورزند.

اینجانب آغاز سال تحصیلی جدید و بهار علم و دانش را به همه دانش آموزان، فرهنگیان و والدین محترم شهرستان ازنا تبریک و تهنیت عرض نموده و توفیق روز افزون همه عزیزان را از خداوند یزدان خواستارم.

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.